Categorie :
Zoeken :
Zoekterm(en)

Zoekwijze
Minimumprijs
€ 
Maximumprijs
€ 
Alleen met korting
Alleen op voorraad
Zoeken
56d2361add79981b375e43eff2c93699.jpg

Hoe bestellen via de webshop OHL?
Hierbij volgt een overzicht van het proces van kiezen, betalen en levering in 3 stappen:

1.Hoe uw producten kiezen?

2.Hoe betalen?

3.Hoe bekomt u uw product?

1. Hoe uw producten kiezen ?

Stap 1: Winkelwagen
Duid via “Categorie” uw bestelling aan - Al onze prijzen zijn BTW inbegrepen - Zet uw keuze in de winkelwagen. Duid leveringsoptie aan - Duid afleverland aan - Duid betaalmethode aan - U kunt nog verder winkelen.

Stap 2: Gegevens
Voer al uw gegevens in. Wil u een nieuwsbrief ontvangen, duid dit dan aan.

Stap 3: Bestelling plaatsen

Stap 4: Bevestig uw bestelling
 

2. Hoe kan ik mijn bestelling betalen ?

Men kan via de OHL webshop veilig online betalen via volgende methodes.
De betaling gebeurt
 
  • ofwel met gebruik van uw creditkaart  Mastercard, Visa en American Express
  • ofwel via Pay Pal indien u hierover beschikt
  • ofwel via bankoverschrijving
Voor veiligheidsredenen hebben we ook 3D Secure geactiveerd. Dit zorgt ervoor dat je geen bestellingen kan plaatsen wanneer je in het buitenland bent. Wanneer je bijvoorbeeld je betaalkaart in het buitenland verliest of wordt gestolen kan er toch niet betaald worden op onze webwinkels.
Wens je toch een bestelling te plaatsen wanneer je in het buitenland bent, contacteer even onze OHL Klantenservice . Zij zullen je graag verder helpen!
 Hoe kan ik betalen via bankoverschrijving/homebanking ?
U kunt ook via een overschrijving betalen op nr: BE 77 7360 3958 3542. U kunt natuurlijk via deze weg ook perfect via uw normale homebanking betalen.
Hou er wel rekening mee dat betalen via deze optie 2 dagen langer in beslag neemt om te verwerken.
Alle gedane bestellingen die niet binnen de 7 werkdagen betaald zijn op de bankrekening van OHL worden automatisch geannuleerd.

Kan ik ook betalen wanneer ik mijn bestelling kom afhalen ?
Je hebt ook de mogelijkheid om je bestelling af te halen in de OHL afhaalpunten (niet Kiala). Wanneer je je bestelling komt ophalen kan je ook meteen betalen. Betalen in het afhaalpunt kan op twee manieren:
 
  • Bancontact (enkel in Den Dreef)
  • Cash (dus in Den Dreef of in de 2 trainingscentra)

3. Hoe bekomt u uw bestelling? Hoe weet u of uw product ter beschikking is? Wat zijn de verzendingskosten?

 
Er zijn 3 methoden om uw bestelling te bekomen:
 
Plaats of methode Beschikbaarheid
Fanshop OHL
Openingsuren: Elke woensdag  van 15 uur tot 17 uur.
Ook steeds één uur voor de thuiswedstrijden, tijdens de rust en één uur na de thuiswedstrijden open.
 
Indien in voorraad: bij volgende openingsuren
Indien niet in voorraad: u wordt per e-mail verwittigd zodra bestelling klaar is
 
Trainings-sites van de jeugd
tijdens de trainingsuren
Jeugdcomplex Bruineveld: Domeinstraat 61, 3010 Kessel-Lo
Gemeentelijk Sportstadion: Korbeekdamstraat 42, 3050 Oud-Heverlee
 
 
Indien in voorraad: 2 dagen na bestelling
Indien niet in voorraad: u wordt per e-mail verwittigd zodra bestelling klaar is
Levering: u kan kiezen om de bestelling via De Post aan huis of bij een postkantoor te laten leveren. Hiervoor zijn volgende tarieven van toepassing:
- Thuislevering of ander adres voor 7 euro
- Levering bij een postkantoor voor 6 euro

Indien levering buiten België, gelieve contact op te nemen met fanshop@ohl.be. Hiervoor zijn aagepaste tarieven van toepassing.
 
Indien in voorraad : 4 tot 5 dagen na bestelling
Indien niet in voorraad : u wordt per e-mail verwittigd zodra bestelling klaar is
 

  

4. Wat met Retouren?

Retourneren binnen 21 dagen

Het kan steeds gebeuren dat de bestelde producten niet voldoen aan uw verwachtigingen. Je bent als Europese klant per wet beschermd en hebt het recht om de aangekochte producten binnen de 14 dagen terug te sturen, met volledige terugstorting.
Gelieve er rekening mee te houden dat de kosten, namelijk € 7,50, voor het terugsturen door jou dienen betaald te worden (uitgezonderd garantie) en dat sommige producten niet kunnen teruggestuurd worden.

Heb je een retour, gelieve volgende stappen te volgen:
1. Stuur een Email naar  fanshop@ohl.be  met vermelding van uw klantnummer en ordernummer.
2. We bezorgen u dan een retourlabel binnen de 24 uur.
3. Na ontvangst van uw retour, storten we uw geld terug binnen de 30 dagen terug.


 

Retourneren van beschadigde en defecte artikelen


Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die de OHL Fanshop in haar productengamma heeft, kan het helaas voorkomen dat u een product beschadigd ontvangt. In dit geval kunt u beroep doen op de garantievoorwaarden van OHL Fanshop. Afhankelijk van het artikel, doen we dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Heeft u een beschadigd of defect artikel ontvangen, gelieve ons te contacteren via fanshop@ohl.be, met vermelding van uw klantnummer en ordernummer.
 



| Meer